Álláshirdetés
Budapest XVI. Kerületi Polgármesteri Hivatal
hagyatéki ügyintéző munkakör
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónap próbaidővel.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:
- számú melléklet 14. pont Hatósági feladatkör I. besorolási osztályban
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- A hagyatéki eljárás – a hagyatéki leltár felvételére irányuló – jegyző előtti szakaszának teljes körű lefolytatása: a kerületben utolsó belföldi lakóhellyel rendelkező elhunyt személyek hagyatéki leltárának összeállítása; a felvett leltár megküldése a jogszabályban előírt közjegyző részére; szükség esetén biztosítási intézkedés alkalmazása.
- Az elhunyt ingatlanának hatósági lezárásakor az ingatlan kulcsainak átvétele, biztonságos őrzése, és az illetékes személynek kiadása, továbbá a jogszabályban meghatározott esetekben a készpénz letétbe helyezése a Fővárosi Törvényszék Bírói Letét számláján.
- Az illetékes gyámhatóság megkeresése alapján a gondnokolt személy(ek) vagyonának leltározása, stb.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
A Hivatalban rugalmas munkarend van, pénteki napokon „home office” munkavégzéssel.
Jelentkezési feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- a jelentkezési feltételeknek megfelelő agilis pályakezdő jelentkezőt is várunk, részére a szükséges betanítást biztosítjuk
- felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés vagy kormányablak ügyintézői vizsga
Elvárt kompetenciák:
- precíz, önálló munkavégzés
- gyors lényeglátás
- számítógép felhasználói szintű ismerete
Előnyt jelent:
- közigazgatási szakvizsga
- hagyatéki területen szerzett gyakorlat
- közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
- jó szervezőkészség
- terhelhetőség
- csapatmunka
- megbízhatóság
- elkötelezettség, szenzitivitás
A jelentkezéshez benyújtandó iratok, igazolások:
- önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendeletben foglaltak alapján
- motivációs levél
- végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata,
- három hónapnál nem régebbi speciális erkölcsi bizonyítvány (teljes körű) másolata
A munkakör betölthetőségének időpontja:
2024. június 1.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Tóth Valéria és Koczkás Eleonóra humánpolitikai referensek részére a joka@bp16.hu és a koczkaseleonora@bp16.hu e-mail-címen keresztül, a benyújtandó iratokkal együtt.
A munkakörrel kapcsolatos további információt Kavaleczné dr. Komolai Edina, az Igazgatási és Ügyfélszolgálati Iroda vezetője, valamint Wittlinger Zoltán igazgatási ügyintéző nyújt a +36-1/4011-515-ös vagy a +36-1/4011-589-es telefonszámokon, továbbá a komolaiedina@bp16.hu vagy a wittzol@bp16.hu e-mail-címeken keresztül.