Ugrás a tartalomra

Hagyatéki ügyintézőt keres a Polgármesteri Hivatal

Álláshirdetés

Budapest XVI. Kerületi Polgármesteri Hivatal
hagyatéki ügyintéző munkakör 

A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónap próbaidővel.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:

  1. számú melléklet 14. pont Hatósági feladatkör I. besorolási osztályban 

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • A hagyatéki eljárás – a hagyatéki leltár felvételére irányuló – jegyző előtti szakaszának teljes körű lefolytatása: a kerületben utolsó belföldi lakóhellyel rendelkező elhunyt személyek hagyatéki leltárának összeállítása; a felvett leltár megküldése a jogszabályban előírt közjegyző részére; szükség esetén biztosítási intézkedés alkalmazása.
  • Az elhunyt ingatlanának hatósági lezárásakor az ingatlan kulcsainak átvétele, biztonságos őrzése, és az illetékes személynek kiadása, továbbá a jogszabályban meghatározott esetekben a készpénz letétbe helyezése a Fővárosi Törvényszék Bírói Letét számláján.
  • Az illetékes gyámhatóság megkeresése alapján a gondnokolt személy(ek) vagyonának leltározása, stb.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

A Hivatalban rugalmas munkarend van, pénteki napokon „home office” munkavégzéssel.

Jelentkezési feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • a jelentkezési feltételeknek megfelelő agilis pályakezdő jelentkezőt is várunk, részére a szükséges betanítást biztosítjuk
  • felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés vagy kormányablak ügyintézői vizsga 

Elvárt kompetenciák:

  • precíz, önálló munkavégzés
  • gyors lényeglátás
  • számítógép felhasználói szintű ismerete

Előnyt jelent: 

  • közigazgatási szakvizsga
  • hagyatéki területen szerzett gyakorlat
  • közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
  • jó szervezőkészség
  • terhelhetőség
  • csapatmunka
  • megbízhatóság
  • elkötelezettség, szenzitivitás

A jelentkezéshez benyújtandó iratok, igazolások:

  • önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendeletben foglaltak alapján
  • motivációs levél
  • végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata,
  • három hónapnál nem régebbi speciális erkölcsi bizonyítvány (teljes körű) másolata

A munkakör betölthetőségének időpontja:
2024. június 1.

A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton: Tóth Valéria és Koczkás Eleonóra humánpolitikai referensek részére a joka@bp16.hu és a koczkaseleonora@bp16.hu e-mail-címen keresztül, a benyújtandó iratokkal együtt.

A munkakörrel kapcsolatos további információt Kavaleczné dr. Komolai Edina, az Igazgatási és Ügyfélszolgálati Iroda vezetője, valamint Wittlinger Zoltán igazgatási ügyintéző nyújt a +36-1/4011-515-ös vagy a +36-1/4011-589-es telefonszámokon, továbbá a komolaiedina@bp16.hu vagy a wittzol@bp16.hu e-mail-címeken keresztül.