Ugrás a tartalomra

Hatósági bizonyítvány ingatlan-nyilvántartási átvezetéshez

A településtervek tartalmáról, elkészítésének és elfogadásának rendjéről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 419/2021. (VII. 15.) Korm. rendelet 48.§-a alapján:

Ha a rendeltetésváltozás megfelel az országos, valamint a helyi építési követelményeknek és az önkormányzat a településképi bejelentést tudomásul vette, az ingatlan-nyilvántartásban történő átvezetés céljából az önkormányzat kérelemre 15 napon belül hatósági bizonyítványt állít ki az építmény, valamint az építményen belüli önálló rendeltetési egység rendeltetésének módosításáról és új rendeltetéséről, valamint az építmény rendeltetési egységei számának megváltozásáról és az önálló rendeltetési egységek új számáról.

A formanyomtatvány elektronikus úton a www.bp16.hu honlapon, a Polgármesteri Hivatal / E-ügyintézés / Városrendezés, Településkép, Értékvédelem menüpontokra sorban kattintva érhető el a "Kérelem ingatlan-nyilvántartási átvezetéshez" alatt.