Ugrás a tartalomra

Iktató-irattárost keres a Polgármesteri Hivatal

Álláshirdetés Budapest XVI. Kerületi Polgármesteri Hivatal iktató-irattáros munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónap próbaidővel.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkör:

  1. számú melléklet 27. pont: Titkársági feladatkör I. vagy II. besorolási osztályban 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

  • Gondoskodik a Polgármesteri Hivatal mindenkor hatályos iratkezelési szabályzatának betartásáról, amelynek során ellátja a Polgármesteri Hivatal iratkezelési feladatait. Postai küldemények átvétele, iktatása, irattározási feladatok ellátása.
  • Ügyviteli és irattári nyilvántartások vezetése. Iratátvételi és iratselejtezési feladatok előkészítése, végrehajtása.
  • Irattári rend kialakítása és fenntartása. Iratok és dobozok polcrendszeren történő elhelyezése, kezelése.

Egyéb: Tekintettel az ellátandó feladatokra, megváltozott munkaképességű személyek jelentkezését is várjuk.

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók. A Hivatalban rugalmas munkarend van, pénteki napokon „home office„ munkavégzéssel.

Jelentkezési feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • középfokú képesítés
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

Elvárt kompetenciák:

  • precíz, önálló munkavégzés
  • iratkezelési gyakorlat
  • számítógép felhasználói szintű ismerete

Előnyt jelent: 

  • felsőoktatásban szerzett szakképzettség
  • közigazgatási alapvizsga, szakvizsga megléte
  • közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
  • hasonló munkakörben szerzett gyakorlat, így különösen: irattáros, iratkezelő, levéltári kezelő, segédlevéltáros
  • terhelhetőség
  • csapatmunka

A benyújtandó iratok, igazolások:

  • önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendeletben foglaltak alapján,
  • végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
  • három hónapnál nem régebbi speciális erkölcsi bizonyítvány (teljes körű) másolata 

A munkakör betölthetőségének időpontja: Elbírálást követően azonnal.

A jelentkezés benyújtásának módja:

  • Elektronikus úton: Tóth Valéria és Koczkás Eleonóra humánpolitikai referensek részére a  joka@bp16.hu és a koczkaseleonora@bp16.hu  e-mail-címeken keresztül, a benyújtandó iratokkal együtt.

A munkakörrel kapcsolatos további információt Kavaleczné dr. Komolai Edina Igazgatási és Ügyfélszolgálati irodavezető, valamint Wittlinger Zoltán igazgatási ügyintéző nyújt, a +36-1/4011-515-ös vagy a +36-1/4011-589-es telefonszámokon, továbbá a komolaiedina@bp16.hu vagy a wittzol@bp16.hu e-mail-címeken keresztül.