Ugrás a tartalomra

Gazdálkodási Iroda

Gazdálkodási Iroda
Feladata:

  • közreműködés szükség szerint különböző gazdasági tárgyú előterjesztések, rendelettervezetek elkészítésében;
  • a szervezeti egységhez rendelt feladatkörben az Önkormányzat és a Hivatal belső utasításainak elkészítése, folyamatos aktualizálása;
  • feladatok ellátása a Kertvárosi Sportlétesítményeket Üzemeltető Kft., a „Sashalmi Piac” Kft. és a REHAB - XVI. Foglalkoztató és Szolgáltató Nonprofit Kft. mint az Önkormányzat 100%-os tulajdonában levő társaságok vonatkozásában:
    • alapítói hatáskörbe tartozó feladatok és joggyakorlás koordinálása, szakmai segítségnyújtás a szükséges tulajdonosi döntések meghozatalában, előterjesztések készítése, tájékoztatás a tulajdonosi döntésekről
    • a társaságok alapításával, megszűntetésével, átszervezésével, új tevékenységek létrehozásával kapcsolatos tulajdonosi feladatok ellátása;
    • a vezető tisztségviselők megválasztásához szükséges pályáztatási feladatok előkészítése, technikai lebonyolítása, személyi anyagok kezelése, vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos ügyek intézése;
    • kapcsolattartás a társaságok Felügyelő Bizottságával;
    • a támogatások, kompenzációs igények kifizetéséhez szükséges dokumentumok előkészítése;
    • folyamatos konzultáció és kapcsolattartás az ügyvezetőkkel.
  • munkáltatói kölcsönszerződések elkészítése, továbbítás a hitelszámlát kezelő pénzintézet felé, a hitelek analitikus nyilvántartása, banki tételek könyvelése, levelezések, esetleges fizetési felszólítások kiküldése, kapcsolattartás a hitelszámlát kezelő pénzintézettel, jelzálogjog törlések ügyintézése;
  • hivatalos belföldi kiküldetésekkel kapcsolatos utazási költségtérítés elszámolások ellenőrzése, nyilvántartása, kifizetésre előkészítése, gépjármű engedélyek kiállítása, a munkába járással kapcsolatos utazási költségtérítés elszámolások ellenőrzése, nyilvántartása;
  • a Gazdálkodási Iroda vezetőjéhez rendelt költségvetési keretek nyilvántartásának vezetése;
  • sportegyesületek pályázat útján történő támogatásával, kiemelt sportolók támogatásával kapcsolatos feladatok ellátása;
  • önkormányzati vagyonelemeken jogi személyek által pályázati úton vagy támogatással megvalósítani kívánt sportcélú beruházások koordinációja;
  • a Gazdasági és Pénzügyi Bizottság munkájának segítése, üléseinek szervezése, a kapcsolódó anyagok előkészítése, megküldése, jegyzőkönyvek, határozatok elkészítése, a bizottsági anyagok továbbítása az illetékes szervezeti egységek részére;
  • a Gazdasági és Pénzügyi Bizottság által tárgyalt képviselő-testületi határozatok nyilvántartása és visszajelentése;
  • az önkormányzat vagyon- és felelősség biztosítása megkötésének, módosításának és megszüntetésének koordinációja;
  • feladatok a Rákosmenti Mezei Őrszolgálattal, a GAMESZ-szel és a Kerületgazda Szolgáltató Szervezettel kapcsolatban:
    • intézmények fenntartói irányítása, felügyelete, törvényességi ellenőrzése, intézményi ellátással kapcsolatos panaszok kivizsgálása;
    • az intézmények alapításával, megszűntetésével, átszervezésével, új szolgáltatás létrehozásával kapcsolatos, fenntartói feladatok ellátása;
    • intézményvezetői álláshelyek betöltéséhez szükséges pályáztatási feladatok előkészítése, technikai lebonyolítás;
    • intézményvezetők munkaügyi személyi anyagának kezelése, intézményvezetők vagyonnyilatkozatával kapcsolatos ügyek intézése;
    • az intézmények tevékenységével kapcsolatos, jogszabály által előírt nyilvántartások vezetése;
    • folyamatos konzultáció és kapcsolattartás az intézményvezetőkkel;
  • feladatok a Rákosmenti Mezei Őrszolgálatot Fenntartó Társulással és a Társulás Társulási Tanácsával kapcsolatosan:
    • a társulás alapításából, módosításából, megszűntetéséből eredő feladatok végzése;
    • a Társulási megállapodás módosításainak előkészítése, a Társulás alapdokumentumainak kezelése;
    • a Társulási Tanács döntéseinek előkészítésével kapcsolatos feladatok ellátása;
    • a Társulási Tanács működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása.