Ugrás a tartalomra

Honlapunkon is elindult az E-ügyintézés!

Tisztelt Kertvárosi Ügyfelek!

Értesítjük Önöket, hogy az önkormányzati ügyintézés megkönnyítése és egyszerűsítése érdekében honlapunkon is elindult az E-ügyintézés. Így a jövőben már bárhol és bármikor, hivatali időn kívül is tudnak ügyet intézni, személyes jelenlét nélkül, az ügyfélkapus vagy e-személyi igazolványos azonosítás után kérelmeket, bevallásokat, továbbá egyéb más nyomtatványokat benyújthatnak be Önkormányzatunkhoz, tájékoztatást kérhetnek folyamatban lévő ügyeikkel kapcsolatban.

Az elektronikus önkormányzati ügyintézést portálunkon a Polgármesteri Hivatal / E-ügyintézés / Alkategóriák fül alatt találhatják meg.

Az elektronikus ügyintézés menetéről a mellékelt Általános tájékoztatóból részletesebb információkat is megtudhatnak.

Intézze Ön is elektronikusan önkormányzati ügyeit!