Tisztelt Kertvárosi Ügyfelek!
Értesítjük Önöket, hogy az önkormányzati ügyintézés megkönnyítése és egyszerűsítése érdekében honlapunkon is elindult az E-ügyintézés. Így a jövőben már bárhol és bármikor, hivatali időn kívül is tudnak ügyet intézni, személyes jelenlét nélkül, az ügyfélkapus vagy e-személyi igazolványos azonosítás után kérelmeket, bevallásokat, továbbá egyéb más nyomtatványokat benyújthatnak be Önkormányzatunkhoz, tájékoztatást kérhetnek folyamatban lévő ügyeikkel kapcsolatban.
Az elektronikus önkormányzati ügyintézést portálunkon a Polgármesteri Hivatal / E-ügyintézés / Alkategóriák fül alatt találhatják meg.
Az elektronikus ügyintézés menetéről a mellékelt Általános tájékoztatóból részletesebb információkat is megtudhatnak.
Intézze Ön is elektronikusan önkormányzati ügyeit!
Csatolmány | Méret |
---|---|
elugy_elektronikus_ugyintezes_az_onkormanyzati_hivatali_portalon_2019.10.26_0.pdf (3.93 MB) | 3.93 MB |