Vagyonhasznosítási ügyintéző

Álláshirdetés

Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal
Vagyonhasznosítási ügyintéző

munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónap próbaidővel.

         

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betölthető:

  1. sz. melléklet 19. pontja szerint Pénzügyi és számviteli feladatkör, az I. vagy II. besorolási osztályban előírt képesítéssel

Feladatok:

A betöltendő feladatkör kettős. Egyrészt a jövendőbeli munkatárs feladata lenne az irodavezetői asszisztensi feladatok ellátása, az irodai iktatással, irattározással és az iroda teljes koordinációjával kapcsolatos feladatok elvégzése, másrészt önálló ügyintézési feladatok a Gazdasági és Pénzügyi Bizottság határozatainak nyilvántartásával, azok visszajelentésével, az Önkormányzat által kiadott tulajdonosi hozzájárulásokkal valamint eseti bérbeadásokkal kapcsolatosan.

 

Az állás feltételei:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Gazdasági, pénzügyi, számviteli középfokú végzettség, esetleg diploma
  • a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 8. §-ában foglaltak alapján a Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti formában meghatározott önéletrajz,
  • végzettséget igazoló dokumentumok másolata,

Jogállás, illetmény és juttatások:

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

A munkakör: azonnal betölthető

Érdeklődni: Dr.. Lukács Titanilla Vagyonhasznosítási Irodavezetőnél az alábbi telefonszámon, a 0620-404-3419 lehet.

Az önéletrajzokat és a motivációs leveleket e-mail-ben várjuk Tóth Valéria humánpolitikai referens nevére a joka [kukac] bp16 [pont] hu e-mail címre