Álláshirdetés
Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal
Vagyonhasznosítási ügyintéző
munkakör betöltésére
A közszolgálati jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, hat hónap próbaidővel.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betölthető:
- sz. melléklet 19. pontja szerint Pénzügyi és számviteli feladatkör, az I. vagy II. besorolási osztályban előírt képesítéssel
Feladatok:
A betöltendő feladatkör kettős. Egyrészt a jövendőbeli munkatárs feladata lenne az irodavezetői asszisztensi feladatok ellátása, az irodai iktatással, irattározással és az iroda teljes koordinációjával kapcsolatos feladatok elvégzése, másrészt önálló ügyintézési feladatok a Gazdasági és Pénzügyi Bizottság határozatainak nyilvántartásával, azok visszajelentésével, az Önkormányzat által kiadott tulajdonosi hozzájárulásokkal valamint eseti bérbeadásokkal kapcsolatosan.
Az állás feltételei:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gazdasági, pénzügyi, számviteli középfokú végzettség, esetleg diploma
- a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 8. §-ában foglaltak alapján a Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti formában meghatározott önéletrajz,
- végzettséget igazoló dokumentumok másolata,
Jogállás, illetmény és juttatások:
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatal Egységes Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
A munkakör: azonnal betölthető
Érdeklődni: Dr.. Lukács Titanilla Vagyonhasznosítási Irodavezetőnél az alábbi telefonszámon, a 0620-404-3419 lehet.
Az önéletrajzokat és a motivációs leveleket e-mail-ben várjuk Tóth Valéria humánpolitikai referens nevére a joka@bp16.hu e-mail címre